Project Description

Tα Τεχνικά Σεμινάρια του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ πραγματοποιούνται από άριστα καταρτισμένους εκπαιδευτές και χωρίζονται στις παρακάτω κατηγορίες

Οι κινητήρες ΜΕΚ πολύ σκληροί για να “πεθάνουν”. Βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα συνεχίζουν να παράγονται ή και να εισάγονται ως μεταχειρισμένα στην χώρα μας.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε αθρόα εισαγωγή από προηγούμενης τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα οχήματα.

Όλα αυτά αποτελούν επαγγελματικές ευκαιρίες για τους ανεξάρτητους ιδιοκτήτες συνεργείων που επιχειρούν τοπικά και καλούνται να ξεχωρίσουν σε ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο στην τοπική κοινωνία τους.

Μπορεί τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων να μην ήταν σχεδόν ποτέ στο max. της ζήτησής σας, αλλά τα αυτόματα ήταν πάντα ένα αγκάθι. Σ σε αυτό το αίτημα ανταποκριθήκαμε και συνεχίζουμε με αυτόματα κιβώτια που έχουν εφαρμογή σε ευρέως πωληθέντα αυτοκίνητα. Μαζί με αυτά και σεμινάριο για 4-κίνηση και συμπλέκτη Haldex.

Η θεματική αυτή ενότητα αναφέρεται σε εξαιρετικές τεχνολογικές επιλογές Από το Ηλεκτρομηχανικό & Ηλεκτρικό Χειρόφρενο και το Ηλεκτρικό Σύστημα Υποβοήθησης Τιμονιού μέχρι τα διάφορα συστήματα πλαισίου (Σασί) και το  Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών – TPMS

Η συμβατική ανάρτηση σχεδόν ποτέ δεν απασχόλησε το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ αφού αυτή αποτέλεσε μέρος της βασικής γνώσης μηχανολογίας των βασικών σπουδών των επισκευαστών μας.

Η Πνευματική Ανάρτηση ή Αερανάρτηση όμως αποτέλεσε ένα ζητούμενο. Έτσι η επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ έχει ολοκληρώσει ένα 2-ήμερο Σεμινάριο βασισμένο στo group VAG και συγκεκριμένα στα Audi A6 και Allroad Quattro.

Ο κύκλος ολοκληρώνεται με την παρουσίαση μιας εξελιγμένης θεματικής ενότητας – Προσαρμοζόμενη  Αερανάρτηση Audi A8

Η Αερανάρτηση είναι προάγγελος των αναρτήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων. Οπότε και αν δεν απασχόλησε κάποιους επισκευαστές μέχρι τώρα θα τους απασχολήσει σίγουρα στο άμεσο μέλλον με τα ηλεκτρικά οχήματα.

Το dieselgate είναι ίσως το μεγαλύτερο σκάνδαλο που απασχόλησε την αυτοκινητοβιομηχανία.

Το γεγονός ότι η εξάτμιση ενός πετρελαιοκίνητου ή και ενός βενζινοκίνητου οχήματος είναι ένα πλήρες χημικό εργοστάσιο αντιδράσεων μας οδήγησε στην δημιουργία και διεξαγωγή κάποιων σχετικών σεμιναρίων με έμφαση στις Τεχνολογίες Μείωσης καυσαερίων Diesel με και χωρίς την χρήση AdBlue για διάφορες μάρκες όπως Opel, PSA Toyota.

Με ένα τεχνικό Σεμινάριο στα φίλτρα DPF δόθηκε έμφαση στην Συντήρηση, την Διάγνωση & τους Κωδικούς Βλαβών. Τέλος για τα βενζινοκίνητα οχήματα πραγματοποιήσαμε ένα τεχνικό σεμινάριο στα φίλτρα σωματιδίων βενζίνης – GPF που αποτελούν πλέον βασικό εξοπλισμό στα καινούργια αυτοκίνητα.

Εξαιρετικά ενδιαφέρον και μεγάλο κεφάλαιο τα Ηλεκτρικά & Ηλεκτρονικά στο Αυτοκίνητο. Γι’ αυτό κι εδώ θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία για όλους αυτούς που επιθυμούν να ασχοληθούν με το ρεύμα.

Από τις Βασικές Αρχές Ηλεκτρισμού και τις Αρχές Αισθητήρων & Ημιαγωγών στο Αυτοκίνητο μέχρι τα Συστήματα εκκίνησης και φόρτισης (Μπαταρίες, Σύστημα φόρτισης, Σύστημα εκκίνησης, Σύστημα Start & Stop, Πίνακες καθοδηγούμενης διάγνωσης βλαβών για όλα τα συστήματα αλλά και Συστήματα ευφυούς φόρτισης – Έξυπνοι Εναλλάκτες.

Οι ψηφιακές επικοινωνίες εγκεφάλων – Can Bus, Lin bus, Most, Bluetooth, Flexray είναι μια θεματολογία ενός 2-ήμερου σεμιναρίου με φυσική παρουσία που εκτός από πολύμετρο επιβάλλει και την χρήση παλμογράφου.

Για την εισαγωγή και προετοιμασία του επισκευαστικού κοινού σε αυτή θεματική ενότητα πραγματοποιήσαμε 2 σεμινάρια Step Ι & Step II προκειμένου να έχουμε μια ομαλή μετάβαση στον έλεγχο και διάγνωση μέσω Can bus.

Το μέλλον είναι εδώ και πολλά χρόνια παρόν. Το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ έκανε τα πρώτα σεμινάρια για τα υβριδικά οχήματα το 2008-20009 με το ΚΕΚ της ΓΣΒΕΕ.

Από τότε μέχρι σήμερα πολλά έχουν αλλάξει αφού τότε μόνο η Toyota & η Honda έφερναν υβριδικά οχήματα στην χώρα μας. Όλες αυτές τις τεχνολογικές αλλαγές τις συμπεριέλαβε το Ινστιτούτο ΙΔΕΕΑ στα ενημερωμένα του προγράμματα και τα τελευταία 3 χρόνια τα υλοποιεί μέσω 2-ημερων τεχνικών σεμιναρίων με Φυσική Παρουσία.

Όμως και εδώ για την  προετοιμασία του επισκευαστικού κοινού πραγματοποιήσαμε σχετικά τεχνικά σεμινάρια. Toyota, Lexus, Honda, Porsche, Bosch μερικές από τις εταιρείες που επιλέξαμε να παρουσιάσουμε.

Αυτό το κεφάλαιο είναι μια «καυτή ενότητα» για πολλούς επισκευαστές επί πολλά χρόνια. Η διάγνωση έχει κανόνες που πρέπει ο επισκευαστής να εφαρμόζει ή πιο απλά έχει αρχή μέση τέλος. Η λύση δεν βρίσκεται στην εναλλαγή εξαρτημάτων αλλά στην γνώση λειτουργίας (τί είναι και τι κάνει) πως θα ελεγχθεί και έτσι ο επισκευαστής θα προχωρήσει στην στοχευμένη αλλά και επιβεβαιωμένη αντικατάσταση.

Η επιστημονική ομάδα του Ινστιτούτου ΙΔΕΕΑ διατυμπανίζει προς κάθε κατεύθυνση ότι εκεί που σταματάει το διαγνωστικό αρχίζει ο παλμογράφος. Σαν ένα παράδειγμα χρησιμοποιούμε ένα γενικό η τυποποιημένο κωδικό βλάβης (U0100) όπου ο επισκευαστής μπορεί να καταλάβει γιατί χρειάζεται πολύμετρο και παλμογράφο.

Στο θέμα φυσικά εμπλέξαμε και τον μεταβλητό χρονισμό , άλλο ένας πονοκέφαλος για κάποιους επισκευαστές οι οποίοι και ζήτησαν την διοργάνωση των σχετικών σεμιναρίων για Toyota, honda, & Fiat MultiAir-TwinAir-UniAir

Πόσο μάλλον με τα υβριδικά- ηλεκτρικά οχήματα.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ

“Εμείς: Συνεχίζουμε να μαθαίνουμε.
Εσείς: Μείνετε συνδεδεμένοι και ενημερωμένοι!”


ΚΑΡΑΜΠΙΛΑΣ ΠΕΤΡΟΣ

“Το να βρίσκεσαι στην κορυφή της τεχν. ενημέρωσης δεν φτάνει. Πρέπει να το αποδεικνύεις καθημερινά!”


ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

“Η εκπαίδευση και η μόρφωση είναι το πιο ισχυρό εργαλείο που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε!”


ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ

Οποιοσδήποτε σταματάει να μαθαίνει είναι γέρος, ανεξαρτήτως αν είναι είκοσι, σαράντα ή ογδόντα ετών!


ΞΥΔΙΑΣ
ΝΙΚΟΣ

Όλοι οι εκπαιδευτές μας είναι άριστα καταρτισμένοι και πιστοποιημένοι τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο από το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης Δομών Δια Βίου Μάθησης.

Πάνω από 6.000 Συνεργεία μέλη στο Newsletter μας

Γράψου και εσύ για να ενημερώνεσαι για τα Σεμινάρια και όλες τις Δράσεις του ΙΔΕΕΑ